Oldalak

2015. január 21., szerda

Új design

Csináltam egy új kinézetet a blogra. A régit is nagyon szerettem, de kellett már az újítás, mert nagyon régóta fent volt.

Sok minden új dolog nincs babás téren. Eldöntöttem, hogy megtartom Kyle-t. (Nem tudom, hogy írtam-e ide, hogy gondolkoztam az eladásán.) Már csak 3 baba van a kívánságlistámon: LTF Bisou, MNF Miyu és Sharakti. Neki most megint új mold-ot találtam, az új Supia MSD lányok közül.
Közben rájöttem, hogy nagyon szeretném azt a karaktert, amit anno Sieannak kitaláltam. De semmi esetre se tudom elképzelni elfnek, lemoddolni a füleit meg vétek lenne. Így nem bánom, hogy elcseréltem. Meg az ajkai is túl teltek voltak. Szóval most Azának (így neveztem el a karaktert, ami majdnem Sieané lett) keresek babát. Még a neve is változhat, de valahogy hívnom kell. :'D Inspirációs képet nem tudok csatolni, mert még nem találtam full olyat. Valamelyik JID lányt el tudnám képzelni neki. Leonát vagy Asa-t, vagy I-t. De még nézelődöm, és úgy sem mostanában lesz, hogy hazahozom. xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...