Oldalak

2015. január 24., szombat

OC inspirációk

Végre megtaláltam a helyet, ahol van elég és megfelelő kép, és jó rendszer a képek gyűjtögetésére. Tumblr-n kezdtem el az OC (saját karakter) inspirációs képeimet gyűjteni, de elég macerás és nem is mindig találok embert ábrázoló képeket.
Nagy nehezen rávettem magam, hogy regisztrálok a Pinterestre... és imádom! :D Legutóbb írtam, hogy nagyon szeretnék egy bizonyos karaktert, csak képet nem tudtam mellékelni. Nos, hát elkezdtem Pinteresten táblába gyűjteni a jelenlegi és leendő karaktereim inspirációs képeit. Itt látható az Azáé. Még Lettit kezdtem el, a főoldalamon (vagy mi az istenen) lehet megnézni. ^^ El vagyok ragadtatva, hogy nem kell lementegetni és feltöltögetni a képeket, ahhoz hogy megmutassam, hanem csak ömlesztem ide. xD
Ma nagyon kreatív napom van egyébként. Wayne kapott passzés farmert (amit már régóta szeretne) és egy pólót. ^^ Meg egy rohadt vastag "ezüst" láncot. Itt ülnek Rennel a varrós asztalomon, sapkában/kapucniban és mezítláb. :'D Rennek nincs fekete zoknija, mert Alvinon van az egyetlen, Wayne-nek meg nem fért be a fehér zoknija a nadrág szára alá. Ma egész nap zenét hallgattam házimunka és varrás közben, és karaktereket és sztorikat találtam ki/tökéletesítettem közben.



Ez a szám a mostani kedvencem. ^^

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...