Oldalak

2014. december 30., kedd

Újévi fogadalmak

A Dolldreams fórumon van egy ilyen téma, és minden évben leírom oda a babás fogadalmaimat. (Mondjuk más témában nincsenek is újévi fogadalmaim. xD)

Tavaly ezt írtam:
A fogadalmaim az idei évre:
-Ruhák! Most már tényleg... Mindenkinek veszek/csinálok ruhákat! - Most már mindenkinek van legalább 1 szett karakter hű és vállalható, nem csak otthonra való ruhája. Van akinek csak 1, de van. :D

-Talán veszek egy testet Antének. De mivel tudja használni a másik két lány testét is, így ez nem sürgős. - Ante, vagyis Lulu megtartotta a testet, amit Sieannak szántam. Siean pedig elbúcsúzott tőlünk, szóval ez pipa, mert van teste. :)
-Veszek még egy/több (ahogy sikerül) Fairyland babát. - Ren teljes egészében itthon van, plusz gazdagabb lettem egy MNF Kyle fejjel. ^^

Mielőtt ránéztem erre a listára, tök nagy sikertelenségnek könyveltem el ezt az évet, de a babás terveim mind megvalósultak! *_*

A következő évre a tervem:
-Hazahozni MNF Miyut, vagy legalább a fejét

(ha nagyobb kihívásra vágynék):-Megvenni mindent Miyunak, 100%-osra összerakni (haj, szem, festés, ruha, stb.)

Végezetül pedig pár Meryll kép, mert ő ihlette Caro (MNF Miyu) karakterét: 1 2 3
(Caro egyébként karakterileg egyáltalán nem fog hasonlítani Meryllre, csak külsőre.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...