Oldalak

2014. január 27., hétfő

A Caro-Siean-Ren litánia

Ahogy azt Siean dobozbontásánál is írtam, nem akart végül Caro lenni. Két napig nézegettem Sieant a Caro cuccaiba felöltöztetve, de egyszerűen nem volt Caro-s. Végül rájöttem, hogy se a mold, se a festés nem illik Caro-hoz. Úgyhogy abban maradtam, hogy majd veszek egyszer egy Miyut neki. Kicsit rossz, hogy a karakter, akinek már beszereztem mindent, végül nem jött haza. És most van két babám, akiknek alig van valami cucca. Már tökre felkészültem Caro-ra... Szóval, kíváncsiságból körbenéztem marketplace-n, hogy ha már megvan minden Caro-hoz, mi lenne, ha végül mégiscsak hazajönne... Van két Miyu is jó árban fent.
És hogy jön a képbe Ren? Hát úgy, hogy akkor már nem csak a Miyukra kerestem rá, hanem -én kis naiv xD- az összes eladó MNF-re. És ott volt, ott mindjárt az elején egy Shiwoo Elf NS-ben, jó árban! Rent ugye Shiwoo Elf-ként szeretném megvalósítani, de őszintén, nem szeretek vadászni marketen a limitált és túlárazott fejekre... Úgyhogy a kívánságlistámba is csak sima Shiwoo-t szoktam írni, mert azt be lehet szerezni könnyen és majd megmoddoltatnám elffé... Volt már régebben is fent Shiwoo Elf jó árban, és azt is bánom azóta is, hogy nem vettem meg. Bár akkor még ki sem volt forrva rendesen Ren karaktere, úgyhogy lehet, hogy nem is baj. Viszont ezt most nagyon nem szeretném elszalasztani, mert Miyut még bármikor vehetek, de Elf Shiwoo-t nem. Szóval őrült gyűjtésbe kezdtem rá... :D xD Annyit gondoltam rá egyébként az elmúlt időszakban, hogy szerintem tudat alatt bevonzottam. xD Így megjelent egy a marketen.
Az egész ott kezdődött, hogy ugye vártam haza Carot. Elkezdtem pontosítani, tökéletesíteni a belső tulajdonságait is, meg az egész karakterét. És ők ugye Rennel összetartoznak, így rajta is sokat agyaltam... túl sokat, és már majdnem ott tartok, hogy ő a főszereplő és nem Wayne. xD ^^"
Teste meg majd lesz idővel, utána már nem sietek sehová.
Na, és akkor még Sieanról... Mindenképpen meg fogom tartani, ezzel a face-uppal, csak ugye kell neki egy új karakter. Mindig bajban vagyok, hogy ne legyenek túl egyformák a babáim, vagy hogy ne kerüljenek saját magukkal ellentmondásba. Miyuval együtt 4 (MSD) lányom lesz majd és megpróbáltam úgy kialakítani őket, hogy mind tök más legyen. ^^ Szóval, van ugye Illinois, aki kemény, de azért bőven lányos is. Sieant is vagányra szeretném, de ő olyan, akit nem érdekel mások véleménye és nem akar tetszeni senkinek (Il meg Caro meg ugye elsöprő szerelmet érez Wayne és Ren iránt). Illinois meg tetszeni akar ugye Wayne-nek, meg saját magának, és ő kedves is általában. ^^ Lulu a legkiismerhetőbb karakterem, cuki lolita lány és ennyi. :D Neki Caro a "párja", aki cuki, de nem loli lány. Amikor kitaláltam, akkor egyébként tomboy-nak indult, de az majd max. Siean lesz. Carot is keménynek akartam az elején, de ő nem lehet az, mert akkor nem lesznek összhangban Rennel. Neki cukinak, megértőnek, aranyosnak és végtelenül türelmesnek kell lennie, mert másképp nem tudná elviselni Rent. x'D
Akkor nézzük a fiúkat, ha már így belemerültem a karakterekbe. A lányokhoz képest ez pofon egyszerű. Rennel együtt 3 fiú lesz, plusz még szeretnék maaaaajd nagyon egyszer egy 4.-et, csak hogy itt is teljes legyen az összhang. Mivel nincs sok fiú karakterem, így amik vannak, azokon egyszerű kiigazodni. xD A hármuk karaktere a kedvestől az idegbetegig mozog egy skálán, a következőképpen: Wayne a 2. legkedvesebb (az 1. majd a tervezett 4. lesz. xD), Alvin a középső, aki ugyan nem kedves, de nem is gonosz, és Ren a legelborultabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...