Oldalak

2014. január 27., hétfő

Caro dobozbontása + Alvin új face-upja (MNF Siean Elf + AR Cien)

Ugye azt Lulu (MNF Ante) dobozbontásánál elmeséltem, hogy nyáron vettem egy MNF Siean Elf fejet Gigitől. Nagyon kedves volt és ki is festette nekem, sőt még Alvint is odaadtam neki a nyári találkozón, hogy kapjon Ő is egy új face-upot. ^^ Egy kicsit elhúzódtak a festések, január 22.-én érkeztek meg a fejek. De, itt is üzenem Giginek, hogy nem haragszom! (mielőtt még azt hinné). A festések gyönyörűek és profik, Alvin megújult, fejlődött, Caro (aki, mint élőben kiderült, nem Caro, de erről majd később...) pedig csodaszép! *__* A rengeteg extra pedig bőőőőőven kárpótolt, azért, amiért sokat kellett várnom, úgyhogy nagyon szépen köszönöm! ^^ :3


 photo Keacutep109_zpse306aef4.jpg

 photo Keacutep107_zps8a1529de.jpg

 photo Keacutep108_zps0855756a.jpg
Alvin cuki csomagolása. :D

 photo Keacutep112_zps074b3ffb.jpg

 photo Keacutep114_zpsac1a804b.jpg
Igazából túl nagy meglepetés nem ért, mert Gigi rengeteg sok folyamatképet és kész képet küldött ♥, meg Alvint ugye ismerem. xD De azért jó volt már élőben fogni és a face-up ugyanolyan szép, mint a képeken. *__*

 photo Keacutep118_zpsfa5c4616.jpg

 photo Keacutep115_zpsa320398a.jpg
Most viszont jön az izgi rész~ *.*

 photo Keacutep117_zps3d7e314f.jpg
Sieannak is nagyon édes csomagolása van. ^^

 photo Keacutep119_zps8d65c971.jpg
Ahhhw, a tökéletes fej, a tökéletes face-uppal! *___*

 photo Keacutep120_zpsdcd0e00c.jpg

 photo Keacutep121_zpsa1d6a0f1.jpg
Közben vettem pár csomag gyöngyöt is Gigitől, azokat tudtam, hogy még a csomagban lesznek, de várjunk csak, mi ez? Paróka és ruhák? *.*

 photo Keacutep124_zpsb38769d6.jpg
Ahogy bontottam ki, egyre több és több dolog került elő, én meg csak ámultam. *.* xD

 photo Keacutep125_zps96c78017.jpg

 photo Keacutep127_zps047f4c6f.jpg
Még több ajándék~

 photo Keacutep131_zps647034ec.jpg
Az összes cucc és extra... Úristen, nagyon köszönöm még egyszer! *___*

 photo Keacutep132_zps93994828.jpg
Caro megkapta a szemeit

 photo Keacutep130_zps67b0eec4.jpg
És a testét~ :D

 photo Keacutep129_zpsd85973fd.jpg
Alvin is megkapta az új szemeit. A régi parókája borzalmasan nézett ki ezekkel a szemekkel, úgyhogy nekiálltam csinálni neki egy újat.

 photo Keacutep128_zps9c36bf38.jpg
Szemmel, hajjal, ruhával mind a ketten.

 photo Keacutep134_zps4cd36108.jpg
Két napig nézegettem így Caro-t. De nem, valahogy nem Caro. (Az összes cucc ami rajta van, Caro karakteréhez tartoznak, plusz még két tincs lenne a hajában.)

 photo Keacutep116_zpsbff27f2c.jpg
Ahogy ráadtam az egész hacukáját valahogy nem akart összeállni a kép. Gondolkoztam, hogy mi a hiba...
1.) Rájöttem, hogy egy fekete festés nem illik egy pozitív karakterhez. (Azért időben, ehhh... xD) És a fekete nem is hagyja érvényesülni a rózsaszínt a zölddel...
2.) Caro sculptja egy Miyu lett volna eredetileg, vagy egy Ante. De mivel Ante nekem inkább gyereknek/kislánynak néz ki, mint felnőtt, de cuki lánynak, ezért ő Lulu lett.
Úgyhogy arra jutottam, hogy Caro egy Miyu lesz majd valamikor (vagy egy Rin), egy világos festéssel. Viszont eladni biztosan nem fogom, mert Siean az álombabám (minden méretben xD) és ez a face-up úgy ahogy van nagyon tetszik. Úgyhogy majd kap másik karaktert. ^^

 photo Keacutep133_zps84c4bea8.jpg
Alvin meg felnőtt...

 photo Keacutep122_zps9ec790c1.jpg
...de aztán rájöttem, hogy uhh, nem, nagyon nem jó azzal a kinézettel, úgyhogy végül csak kicsit nőtt fel. ^^ Megkapta a Gigitől kapott szemeket, amiket amúgy Lulunak szántam volna. xD De majd Lulu kap másikat, mert ezek Alvinhoz jobban illenek.

 photo Keacutep123_zpsdd04f398.jpg
Siean meg kapott új kinézetet, ami csak ideiglenes, mert a napokban kitaláltam neki a végleges karakterét. ^^ (Még szerencse, hogyha tetszik egy baba, akkor általában egy órán belül tudok hozzá karaktert kitalálni. xD)

 photo Keacutep126_zps894c705d.jpg
Most így néz ki, de majd fekete, rövid fur haja lesz, szivárványos frufruval és zöld szemei. (Sötétebb, mint a Caro-é). És ilyen kicsit fiús lesz. ^^ A nevén meg még gondolkozom, bár vannak már ötleteim.

Köszi, ha elolvastátok ezt a sok mindent! :D xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...