Oldalak

2014. január 30., csütörtök

Várószoba ismét! ^^

Sikerült megvenni az Elf Shiwoo fejet! ^^ Tegnap kifizettem, írt is rá a lány, hogy megkapta, és amint tudja feladja. Nagyon boldog vagyok, hogy sikerült lecsapni rá. Róla van szó egyébként: http://www.flickr.com/photos/lovepullip/12015337795/ A face-upjával még nem tudom, hogy mit kezdek, mert én ugye totál mást akarok majd, viszont addig, amíg nem festetem ki legalább lesz valami. Bár én a blank fejeket is nagyon szeretem nézegetni. ^^ Majd szeretnék neki mielőbb testet is venni.
Arra jutottam egyébként, hogy Lulu megtartja a testet, amivel jött, Siean-t meg most pihentetem és majd idővel ő egy small bust-os, model legs-eset kap. Shiwoo meg majd ugye fiútestet, és bár nagy a kísértés, hogy egy Miyu fejjel rendeljem, de valószínű, hogy csak magában testet fogok. Majd Siean testével meg rendelek Miyu fejet, és ha minden igaz, akkor csak egy lebegő fej marad majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...