Oldalak

2015. október 29., csütörtök

BJD-s lista

Frissült ez a listám, amiben azt vezetem, hogy melyik babámnak mi kell még. Ez itt a régi. Ez pedig az aktuális:

 photo meme2_zpsxc6bnwit.png

Hát, nem drasztikus léptekben, de haladok és már ennek is nagyon örülök. :) A napokban rendeltem Wayne-nek egy bakancsot. Már nagyon régóta szeretnék neki, mert csak egy cipője volt eddig. Ez most nálam a hónap csúcspontja, teljesen be tudok lelkesülni, amikor rendelek valami babás cuccot. :D


És ha már így a listázásnál tartok, akkor leírom, hogy a kívánságlistám is frissült:
-Littlefee Bisou - őt mondjuk már régóta szeretném
-Sharakti - akinek azóta sem találtam moldot, de lehet, hogy ez nem is baj. xD De eldöntöttem, hogy Minifee-ben szeretném, bár még nincs olyan MNF fej, ami jó lenne neki.
-Aileendoll Lapis vagy Seed - a kis sárkányok is rajta voltak eddig is a listámon
-Aileendoll Baby sárkányok közül valamelyik - eldöntöttem, hogy kell egy pici sárkány is ^^
-Luts Baby Delf Daisy - a legújabb szerelmem! *.* Luts is kiadott óriásbébiket, amik egyébként a Holiday'S Child-ok koppincsai. ^^" De legalább nem limitáltak, így előbb-utóbb tudok majd venni egyet, anélkül, hogy vadászni kellene rá. Nem beszélve az árukról, amik szerintem teljesen barátiak. ^^
-MNF test Caronak - és persze ez sem maradhat ki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...