Oldalak

2014. november 4., kedd

Ren cipő + Sharakti

Ma megrendeltem Ren cipőjét! ^^ (Katt a továbbra!)


Amióta a karaktere tervben van, azóta tudom, hogy ez lesz a cipője. Mimiwoo-nál néztem ki, viszont egy ideje ott nem kapható feketében. Bújtam az ebay-t is, és nemrégen fel is bukkant, Mimiwoo ebay oldalán. Nagyon megörültem neki, mert ráadásul akciós is volt. Egy ideje nézegetem és ma jelezte az ebay, hogy valaki bewatcholta. Amúgy is ma akartam megrendelni, de így meg aztán pláne szerettem volna, hogy megtudtam, hogy valaki más is akarja. xD A rendeléskor írta ki az oldal, hogy ez az utolsó darab van belőle, így nagy sikernek érzem, hogy sikerült lecsapni rá. :D xD


A másik, amiről írni akartam, az az, hogy sikerült megtalálni Sharakti-hoz a babát! *.* Eddig IH JID Tatiana és Asella Dolls Raspberry voltak az esélyesek. Tatiana már nem akkora szerelem, mint amikor a hobbiba léptem. Raspberry-ért oda vagyok, de olyan drága - 500$ és MSD (slim ráadásul) méretű. Akárhogy szeretném, ennyit én nem fogok adni soha egy MSD-ért, pláne így, hogy néha lehet csak kapni egy terjesztő oldalán. Nem szeretek vadászgatni, nem szeretem a limitált és nehezen hozzáférhető babákat. Saintbloom Betty személyében találtam meg Sharaktit, mert láttan egy tan Betty-ről képet és tudtam, hogy igen! Ő az. :D Még nem vagyok benne 100%-ig biztos, de arcra nagyon hasonlít az elképzelésemhez és a kis mérete (30 cm-s, MSD arányú) is passzolna hozzá. Sharaktit úgy képzeltem, hogy alacsonyabb a többieknél, de nem kisgyerek (=YOSD) kinézetű. Viszont nem lenne arányos a többiekhez képest, úgyhogy emiatt még kétségeim vannak... IH Tatiana meg mondjuk túl nagy lenne, Wayne-hez jó, de a MNF-knél nagyobb, így nem passzolna a többiekhez, mint Wayne 13 éves húga. Asella Dolls Raspberry ahogy néztem arányaiban is egész jó lenne, de az ára és a limitáltsága... T_T


Tan színben olyan gyönyörű, hogy ihaj! *__* És annyira Sharakti! Ez a kép alapján találtam meg, ez pedig egy másik tan Betty. Egyedül a melleivel van bajom, mindig is nagymellűnek terveztem, de most elbizonytalanodtam. Bár biztos meg lehet moddoltatni nagyobbra, mondjuk tan színben, hát nem tudom... De ahogy alakítom a fejemben a sztorijukat, egyre jobban passzol hozzá a kis mell, elvégre ő egy ártatlan kislány. :3 (És Ren amúgy is a kis mellű lányokat szereti. Igen, mostmár Sharaktit is összehoztam Rennel, a sztorijuk kész szappanoperává változott. >__< Ha egyszer megírom, ne számítsatok semmi izgalomra, csöpögős romantika lesz az egész. ._.) Láttam képet MNF fiútest mellet a SB Bettyről és igaz, hogy aránytalan (főleg amikor a MNF-n fent van a fej is), de annyira kis cuki volt mellette. *__* Egyébként méretre egy Moe Minifee lenne a tökéletes, de 1) nem tetszik a Moe test, 2) nem találtam meg MNF arcok között Sharaktit. Olyan jó lenne, ha már ő is itthon lenne, nagyon rápörögtem erre a babára és karakterre. xD De most képzeljétek el a Ren-Caro-Sharakti szerelmi háromszöget, és pluszban a Wayne-Ren ellentétet, mert Wayne kicsi húgához nem nyúlhat senki.

A Kyle fejemmel meg nem tudok mit kezdeni, van nagyon jó ötletem a kinézetére, de a személyiségére még nincs. Lehet, hogy idő kell neki, amíg kiforr. Lettinél is nehezen jött az ihlet, de aztán telitalálat lett. Kyle-t leszámítva amúgy minden babám olyan nagy szerelem. Ma átgondoltam, hogy ki a kedvencem közülük és arra jutottam, hogy MIND! :) (De az első Ren.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...