Oldalak

2014. szeptember 16., kedd

Mostanában

Oké, nem bírom ki, hogy ne írjak ide. Hiányzik a blogolás és a babázás.
Visszakaptam Ren és Lulu fejét, már csak tovább kellene küldenem őket a másik festőhöz. De mostanában egyáltalán nem volt időm ilyesmikre, egyfolytában varrok. Meg jönnek a random megoldásra váró feladatok, amik elveszik az időt.
Még mindig csapongok az állások között. Most csütörtökre is visszahívtak egy interjúra. Már nem tervezek. Az eddigi interjúim többsége is mind jól sikerült, az utolsó állás, amiről írtam, oda is felvettek. Ruhaválogató voltam az Angexben. 15 állványt kellett telerakni naponta, nekem 12-14 sikerült, a 4. napon azt mondták, hogy ez lassú. xD Igazából már pont gondolkodtam ekkor a felmondáson is, mert kurva sok munkát várnak, kurva kevés pénzért. Nem arról van szó, ha megerőltetem magam, biztos sikerül a napi 15 is, nem csak a 14 - ami nem értem, hogy miért volt lassú, lévén, hogy az első napjaim voltak. De nem is bánom, mert nem akarok gyári munkás lenni, a minimálbér az nagyon kevés, és emellett nem lett volna erőm a varrásra.
A mostani az egy irodai állásra lesz interjú, remélem, hogy felvesznek. Szeretném, ha már kialakulna valami kis rendszeresség a munka szempontjából, lenne egy kis biztonság érzetem. Az irodai munka mellett tudnám csinálni továbbra is a varrást. Már annyiszor elköltöttem képzeletben a jövendőbeni fizetéseimet, de aztán sosem voltam egész hónapokat sehol sem. Úgyhogy most nem tervezek, csak sodródom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...