Oldalak

2014. szeptember 24., szerda

Kell-e nekem egy lány Shiwoo? :D

Megfordult a fejemben (ismét), hogy eladom Sieant. Akinek ennyi idő után sem sikerült olyan karaktert és nevet szülnöm, amit megtartana. Átnéztem az összes Fairyland hirdetést DoÁ-n, és az eladós csoportokat Facebook-on. És találtam egy Shiwoo-t, akibe beleszerettem. xD Azt hiszem számomra ez az a mold, amiből több kell. Már régóta gondolkozom egy lány Renen/Shiwoo-n. Ezelőtt, mielőtt még megint el akartam adni, Sieanból akartam lány Rent csinálni. Ha eladnám akkor meg tudnám venni ezt a Shiwoo-t. Vagy a Kyle-t, akit kinéztem. Vagy a többi ötletemet, amik eszembe jutottak, így az elmúlt napokban. Azt érzem, amit anno Clio-nál is, hogy gyönyörű és szeretem, de vannak babák, akiket jobban szeretnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...