Oldalak

2014. február 1., szombat

"Siean"

 photo 020113_zps81d17e2b.jpg

Csak így hívom még, mivel, ahogy múltkor leírtam, nem akart Caro lenni. Eddig sosem tudtam megérteni azt, hogy hogy lehet az, hogy egy embernek megérkezik az álombabája és mégsem tetszik neki, vagy mégsem illik a karakterhez... Most már értem. Nálam a tetszéssel nincs gond, csak Ő nem az, akinek elterveztem. Gondolkozok még a karakterén, van egyenlőre két ötletem is. Névre is van több ötletem, le is írom ide, hogy mik, hogy el ne felejtsem. xD Wendy, Mandy, Temzin (ezt fogalmam sincs, hogy hogy írják, és a behind the name oldal sem segített xD de egy műsorban hallottam, úgyhogy ez egy létező név), Zoe, Noah, Demi, Aza.

Hoztam pár képet azért az ideiglenes külsejéről. :)


 photo 020111_zps0d979b64.jpg

 photo 020112_zpsa1c21ad6.jpg

 photo 020113_zps81d17e2b.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...