Oldalak

2014. február 12., szerda

Ren dobozbontása - MNF Elf Shiwoo *w*

Tegnap, február 11.-én megérkezett végre. ^^


 photo 01_zps0126c6ac.jpg
Pici, aranyos doboz. ^^ :D

 photo 02_zpseb835a6f.jpg

 photo 03_zps52fa23ae.jpg

 photo 04_zps4f6634be.jpg
Élőben is gyönyörű! *__*

 photo 05_zps0fcf05f4.jpg

 photo 06_zps5dad88ea.jpg
Egészen megtetszett amúgy ez a face-up, szóval valószínű, hogy fent hagyom addig, amíg nem lesz neki meg a karakteréhez illő.

 photo 07_zps2e06a35d.jpg
Nagyon kis kezes amúgy, elsőre sikerült neki beraknom a szemeit. ^^ (Amik remélem tényleg jól állnak, és nem csak én látom úgy. ^^" xD) A lányokéval nagyon megszenvedtem legutóbb.

 photo 08_zps218a6f58.jpg
Ezek a végleges szemei, amik már elég régóta várják itthon. Örülök, hogy méretben is jók lettek. ^^

 photo 09_zps615c4789.jpg

 photo 10_zpsd77e837b.jpg

 photo 11_zps329c9bf1.jpg
Mivel a lányok (Lulu és a Siean fej, akinek gondolkozom még a nevén) csak hisztiznek, dobálják magukat, a hajukat, és ugrálnak lefelé a polcról (röptében kaptam el valamelyik nap is és a frászt hozta rám o.o), úgy döntöttem, hogy Ren megkapja egy kicsit a testet. xD
Siean: -A testem! Miért pont az én testem?! T_T
Lulu a háttérből: -A MI testünk!
Ren: -Adsz valami fiú ruhát? (Meg fiú kezet.)

 photo 12_zps84ce9f76.jpg

 photo 13_zpse4a30afb.jpg
Ren: -Szerintem adjuk el ezt a testet és vegyünk az árából egy fiú testet nekem.
Siean és Lulu a háttérből: -NEM!
Ren: -Adjuk el őket is.
Én: -Nem fogunk senkit eladni. ^^"

 photo 14_zpsc6c149dc.jpg
Siean: -Na végre visszakaptam... Jaj, szegény testem, nem esett bajod?

A következő projekt amúgy az, hogy veszek neki testet, csak előtte még befejezek mindenkit. ^^ Szóval, beszerzem Lulu, Siean és Ren hiányzó cuccait, utána pedig gyűjtök a testre. :)

2 megjegyzés:

  1. Szia, egy rettenet régi posztodat láttam, ahol írtad van eladó baba tested. Nyaff, engem érdekelne >< Szóóóval: meg van még? És ha igen , mennyit kérnél el érte? Tessék, itt az email címem, kérlek, ha aktuális még, beszéljünk a dologról itt : eszterchanel@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Sajnos már nem aktuális. (De ha jól tudom azóta beszéltünk e-mailben is már. Majd valószínű, hogy le fogom venni a régi eladós posztokat, mert sokan megtalálják. xD)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...