Oldalak

2012. július 26., csütörtök

Mai napi varrások

Ez az egy teljesen szabad napom van, úgyhogy ma nekiláttam varrni. ^^ Csináltam Lettinek egy pandás sapkát.

Photobucket

Van még rajta mit csiszolni, de egynek tökéletesen megteszi. :) Aztán varrtam Illinoisnak egy fehér tunikaszerűséget, olyan édesen néz ki benne. Képzeljétek, egy irtó jó anyaglelőhelyet találtam, ahol lecsaptam egy Hello Kitty-s anyagra. ^^ Ilyet már nagyon régóta keresek és most végre van! Az első amit csinálta belőle, az egy legging, szintén Ilnek, bár Clio is hordhadtja majd. Képek ezekről nincsenek, mivel a Letuchaiásak is alig sikerültek a kevés fény miatt. Meg őszintén szólva, az egész napos varrás után eléggé elfáradtam. x'D
Most ilyen cuki mániában szenvedek, rendelni is fogok DoÁ-ról pár dolgot még a lányoknak. ^^ Majd lehet, hogy azokról is rakok be képet.
És még egy fejlemény: Anyum is jönne velem Szegedre, mert így egyszerűbb mindenkinek. Szóval most már nem csak szobát, hanem egész albérletet keresek/keresünk. Esetleg aki tud (1,5 vagy 2 szobásat) az légyszi szóljon.

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...