Oldalak

2012. július 28., szombat

Akkor és most ~ képekkel

A DoÁ-n van egy ilyen topik, hogy baba evolúció. Innen vettem az ötletet és gondoltam írok egy bejegyzést róla, hogy, hogy s, mint alakult a babacsalád és a tagjai. Bár leginkább csak Alvin változott, alakult sokat, mivel ő az első. :)



Photobucket

Photobucket

Tök jó, hogy megvannak ezek a képek. Jó így visszanézni, hogy honnan indultak a srácok és mi lett belőlük. :) Bár mostanában kerülöm, hogy olyan képet rakjak fel róluk, amin még úgymond nincsenek készen...
Tehát a legelső képeken: kopaszon és a szemmel, ami hozzá járt. Az első kép a legelső fotósorozatából van. ^^

Photobucket

Itt már megkapta a haját, de még mindig ugyanazok a szemek voltak bent neki. Meglátszik a "csodálatos" fotózási tehetségem is. Bár sokkal többet adtam a körítésre, a háttérre, mégis sok helyen rossz a beállítás és a fények, na meg homályosak a képek.

Photobucket

Photobucket

Új szemek és élesebb képeket csináltam. Fejlődés~! xD

Photobucket

A végleges haja. ^^

Photobucket

Végül pedig egy viszonylag friss kép. ^^ (Fotósorozatból kiragadottat nem találtam o.o") Megfigyelhető, hogy a ruhái is egyre jobbak. :)

A többiek nem mentek át nagyobb változásokon.

Clionak a kezei lettek lecserélve Dollzone kezekre, plusz a frufruja lett megigazítva. Más változásra nála nem is emlékszem.
Letti... hát nála szinte semmi nem volt. Nem hordott ideiglenes szemetés hajat sem.
Wayne... ő átment kisebb igazításokon, meg stíluskeresésen. Majd ezt egy másik posztban. ^^ És Illinois rövid átalakulásairól is írok majd. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...