Oldalak

2016. szeptember 11., vasárnap

Violet (LTF Bisou) érkezése ~ 2016. 07. 08.


Hát idáig is eljutottam, hogy feltegyem a dobozbontós képeket. xD Nem mondom, hogy nem volt időm, mert volt, egyszerűen csak energiám nem volt ilyenekkel foglalkozni. Holnap küldöm face-upra, Illinois új és régi kezeivel együtt, amiknek a körme kékre lesz kifestve. ^^



(Figyelitek a cenzúrámat? XD)

Ren (felső) és Illinois (alsó) új kezei. Rennek szerettem volna már régóta egy ilyen nyitottat. Ilnek meg ugye még régen eltört az egyik ujja, meg amúgy sem szerettem azt a "legyintős" kezet, mert olyan nehéz volt hozzá pózt találni. Ezért most lett neki egy pár természetesebb keze is. ^^


A ruha kicsi lett rá, amivel vártam, így Caro topját/melltartóját nyúlta le, ami pont jó rá. A bugyi viszont szerencsére jó lett.


A szemek amik jöttek hozzá nagyon tetszenek, lehet, hogy megtartom neki ezeket. És amúgy nagyon hasonlóak az Illinois-éhoz, de egy árnyalattal sötétebbek, tehát nem ugyanolyanok. Meg még nem találtam olyat, ami tetszene. xD Már az összes kék árnyalatot ellőttem a meglévő babáimhoz, nehéz még egy fajta kéket találni, ami tetszik is. xD Egyébként valami realisztikusat keresek...


A haja egy Leekeworld, rövid, két copfos lesz - ha éppen lesz raktáron, amikor rendelek. De egyenlőre most Caronak rendeltem új hajat, plusz ugye a face-upot és körömfestéseket, tehát már nem igazán akarok tovább költekezni, majd kicsit később. Meg Rennek kellene egy új cipő (meg szinte mindenkinek egy váltás cipő...), úgyhogy majd megküzdenek egymással, hogy kinek legyenek új cuccai. xD
Nagyon imádom amúgy! *_*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...