Oldalak

2016. július 24., vasárnap

Életjel

Nagyon régóta nem írtam. Van sok feldolgozatlan képem, "személyes babás" meg "ruhás" is. És megérkezett Violet (LTF Bisou) is, 2016. 07. 08.-án. ^^ Voltak már cuccai, amik itthon várták, de a ruha kicsi lett rá, amit évek óta őrizgettem a számára. Még Lettinek vettem, amikor meg lett, de rá nagy lett, így eltettem, hogy majd Violetre tuti jó lesz - hát rá meg kicsi lett, nem lehet bekapcsolni a fenekénél. xD A bugyi - amit szintén évek óta őrizgetek - jó lett, plusz lenyúlta Caro csőtopját/melltartóját, ami pont jó rá. Így most ilyen kánikularuhában (bugyi+top) van. A cipőket még nem próbáltam fel, amik vannak itthon neki. Szemet kaptam hozzá, az most ideiglenesen bent van, nem tudom még, hogy lecserélem-e vagy sem... Szóval, ami tuti kell neki az a haj és egy festés.
Mostanában nem éreztem olyan késztetést a blogolásra, el vagyok magamban a babáimmal, természetesen előveszem őket és "játszom" (pózolgatom meg öltöztetem őket) velük. Régen mindig úgy éreztem, hogy mindent meg kell itt örökítenem a blogon, és nem értettem az olyan babásokat, akik nem raknak fel sehova képet a babáikról. Egyébként engem is utolért az Instagram, ide kerülnek fel néha olyan képek, amik ide nem: https://www.instagram.com/resincrew/ Majd ha lesz kedvem felrakom ide a friss képeket, de egyenlőre nem érzek késztetést rá.
A babacsaládomat most nagyon teljesnek érzem, bár Alvinhoz már nincs több ruha ötletem, el is távolodtam a lolita/kodona stílustól... De nem akarom eladni, mert akkor Lulunak nem lenne párja. xD Így most pont párban vannak, mindenki tud kivel lenni: Alvin-Lulu, Illinois-Wayne, Caro-Ren, Letti-Violet. Még egy babát szeretnék nagyon, Wayne húgát, Sharaktit. Sculptot azóta sem találtam hozzá, de lehet, hogy nem is baj... legalább nem akarom olyan égetően sürgősen hazahozni :D Meg ha hazahozom, ő kivel lesz párban? Ezenkívül, még Caronak kell egy test majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...