Oldalak

2016. április 16., szombat

Realfee Mari és Fairyline Sia


Még régebben jelentek meg Fairylandnél a sellő és csikóhal fantasy babák. Amikor megjelentek, gyorsan elkattintottam az oldalról, nehogy beléjük szeressek... Azóta sem hagynak nyugodni és a napokban valahogy ismét beléjük botlottam. Gyönyörűek mind a ketten, bár inkább a sellőfarok fogott meg, mintsem az arcuk. Természetesen limitáltak voltak, de most ott tartok, hogy nagyon szeretnék egy Mari-t. A fantasy témán belül mindig a sellők voltak a kedvenceim, már Soom-nál is kinéztem anno a sellő/hal - nem tudom, nem emlékszem mik is voltak pontosan - babákat és eldöntöttem, hogyha nekem valaha lesz fantasy babám, az hableány lesz. Viszont, ha Mari-t veszek, akkor csúszni fog Caro teste és a LTF Bisou is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...