Oldalak

2016. április 30., szombat

Babás kérdőív

Hegemony-tól "loptam" ezt a kérdőívet, mert nagyon megtetszett. (Remélem nem gond, de olyan jó kérdések vannak benne, és már rég láttam olyan babás kérdőívet, ami új. :D) Szóval:

1. Felnőtt fejjel hogyan, mikor kezdted újra a babázást? (Vagy esetleg nem is volt megszakítás a gyerekkor óta?)
Volt is megszakítás, meg nem is, ha úgy vesszük. Gyerekkoromban folyamatosan babáztam, a barbieknál hagytam abba egy időre, utána (de még szintén gyerekoromban) jöttek a Bratz-ok. Majd megint szünet és 17 évesen találtam rá a BJD-kre.

2. Hogyan tartod számon, hogy hány darab, milyen babád van?
Mivel én BJD-ket gyűjtök, (a kérdőív eredetileg fashion dollokra, barbiekra vonatkozik) és egy évben egyet, maximum kettőt veszek (vagy egyet sem xD), így nem nehéz számon tartani őket. De mindig memorizálom, hogy hányan vannak és milyen "fajták", természetesen mindegyikőjüknél tudom a céges nevet + moldot. Plusz 1 db monster high-om van, egy Frankie, őt nem nehéz megjegyezni. Bár nála nem tudom a kiadás pontos nevét.

3. Mindig egyenletes a lelkesedésed a hobbi irányába, vagy vannak hullámvölgyek, amikor nem nagyon foglalkozol a témával?
Vannak hullámvölgyek, de szerencsére ez egy olyan hobbi, ami nem igényli az állandó, folyamatos törődést. A babák szépen el vannak magukban a szekrényben akkor is, hogyha nem tudok velük törődni.

4. Milyen forrásokból inspirálódsz?
Mindenhonnan! Az utcán meglátok embereket, outfiteket, zenékből, mások képeiből, rajzaiból, stb.

5. Melyik a kedvenc babád és miért?
Ren, az alfa doll. :D Megbeszélték Alvinnal, hogy Alvin a first doll, Ren pedig az alfa doll. xD Fajtája szerint Fairyland Minifee Elf Shiwoo. Bár mindegyik babámhoz nagyon kötődöm, hazugság lenne azt mondani, hogy nincs kedvenc. Szerintem azért ő a kedvencem, mert mire meglett, addigra már nagyon részletes karaktereket tudtam kitalálni és így, hogy van személyisége, jobban tudok kötődni hozzá. Mielőtt megvettem, azelőtt már jóval megvolt, hogy milyen lesz, és neki van a legrészletesebb háttér- és karaktersztorija is.
A többieknek is van személyisége, de náluk inkább az a fő vonal, hogy milyen ruhába szeretnek öltözködni.

6. A családod, környezeted mit szól a hobbidhoz?
Párom semleges, anyum meg szokta kérdezni, hogy hogy vannak, varrtam-e nekik valamit? stb. Apum szerintem már elfelejtette, hogy vannak. Barátaim ugyanúgy mind BJD-sek, nem hobbibeli barátaim nincsenek is. Egyéb ismerősöknek nem nagyon beszélek róluk.

7. Mi a véleményed a japán gömbízületes babákról (BJD)? Tartanál olyat?
Csak olyanokat tartok. :D

8. Volt, hogy megbántál vásárlást?
Babavásárlást nem, mert utána legfeljebb eladtam a babát/fejet/testet/testrészt. Paróka vásárlást már igen, amikor nem azt küldte az eladó, amit kértem és nem is ismerte el. De azóta megbékültem azzal a hajjal, mert azóta sem találtam jobbat máshol. xD

9. Szoktál szerepjátékokat játszani a babáiddal?
Olyan értelemben nem, ahogy pl. a gyerekek játszanak a barbiekkal (volt már, aki azt hitte, hogy úgy játszom velük. xD) És másokkal sem szoktam fórumokon vagy üzenetben közösen történeteket írogatni. Viszont szinte minden nap találok ki fejben rövid történeteket, hogy hogyan fognak a tervezett, új babáim a többiekhez kapcsolódni, vagy hogy milyen kapcsolatban vannak egymással a jelenlegiek. Nagyon sok ilyen kis szösszenetet találtam már ki, de nem szoktam őket leírni. Néha ide a blogra írok a karaktereimről, de a konkrét, teljes történetet még nem sikerült szépen megírnom.

10. Melyik részét szereted legjobban a hobbinak? (Amikor vadászol és vásárolsz, amikor kibontod az újdonságot, öltöztetés, varrás, kiegészítő -vagy bútorgyártás, miniatűr világ berendezés, szerepjáték, fotózás, blogolás, közösség?)
Röviden: mindent! Hosszabban: A vadászatot is szeretem, bár itt nem olyan, hogy bemegyek a boltba, hátha találok valami jó babát, hanem a neten nézelődöm, vagy konkrétan szembe jönnek olyan babák, amikre azt mondom, hogy egyszer mindenképpen szeretném megvenni őket. Így a vadászattól a vásárlásig elég sok idő telik el a pénzgyűjtögetéssel, de szeretem ezt a tervezgetős, álmodozós részt is. A kibontást természetesen nagyon szeretem. :D Öltöztetést, varrást, kiegészítő gyártást is. Bútor és miniatűr gyártást annyira nem szeretem, ahhoz sok hely kell és sok alapanyag. Bár cigit már csináltam nekik és jó móka volt. A szerepjátékot, fotózást, blogolást, közösséget is szeretem. ^^

11. Volt már olyan gondolatod valaha, hogy inkább abbahagyod az egészet (esetleg eladod a gyűjteményedet)?
Komolyabban még nem, mert imádom őket. De az már megfordult a fejemben, hogy eladok babákat, hogy újakat vehessek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...