Oldalak

2016. március 27., vasárnap

Monster High Frankie

Régóta szerettem volna már egy Monster High babát, de túl drágának találtam őket (az árukhoz képest pl. a ruhájuk nagyon gagyi). Viszont anyukámtól kaptam egyet ajándékba. :) Nagyon megörültem neki. Ő nem tudta, hogy tetszeni fog-e nekem, de látta, hogy baba és "mozgatható", így megvette. Németországban, egy bolhapiacon vette, de teljesen új állapotban van, és minden kiegészítője megvan hozzá.
A neten rákerestem, anyum annyiért vette a bolhapiacon, mint amennyiért újonnan árulják... Egyébként ez egy olyan kiadás, amin van egy gomb, amit ha megnyomunk, akkor a bordái (amik ki vannak faragva a babán) és a feje világít, plusz hangot ad ki. A feje is más anyagból van, mint a sima MH-knak.
A céges ruháját egyből levettem, mert nem valami igényes kivitelezés, és a rajta lévő kis masni is le akart szakadni. Gyorsban varrtam neki kézzel egy új ruhát. (Nem volt kedvem előpakolni a varrógépet. XD) Próbáltam a stílusához és a babához illő ruhát varrni - mert itt ugye a babán semmit nem lehet változtatni, nem úgy, mint a BJD-knél. Jók ezek az MH-k, mert nagyon pici anyagból lehet rájuk ruhát varrni. Szerintem le fogok még neki gyártani pár, baromi egyszerű csőruhát. :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...