Oldalak

2015. december 22., kedd

Helló blog!

 photo 1222 02_zpsamn1mlt6.jpg

Újult erővel jövök ismét. ^^ Elhatároztam, hogy az összes elkészült képemet feldolgozom még ebben az évben. Közben nyitottam egy Tumblr-t is, ide majd próbálom feltölteni a régebbi, de jól sikerült képeimet. Na, meg az újakat persze. A Deviantartot meg a Flickr-t elengedtem. Jó lett volna, hogyha tudok csinálni egy galériát, ahová összegyűjthetem az évek alatt a legjobb képeimet, de a Tumblr-höz képest rohadt macerás a másik két oldalra töltögetni. Úgyhogy marad a blog és a jobb képeknek pedig a Tumblr.


 photo 1222 01_zpsdr0gtlbt.png
Ezeket akkor csináltam, amikor elkészültem Ren felsőjével, muszáj volt megörökítenem. ^^

 photo 1222 02_zpsamn1mlt6.jpg
Ez pedig Caro és Il tegnap esti "csajpartija". :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...