Oldalak

2015. november 22., vasárnap

Fotósztori kihívás - Én és a családom

 photo 1122 16_zpskmiffaev.jpg

Facebook-os játék, mindig egy adott témára kell fotósztorit/fotósorozatot készíteni. Aki kedvet kapott, nyugodtan csatlakozhat! ^^


 photo 1122 07_zpsat20vj6o.jpg
L: Sziasztok! Lullaby Rogers vagyok, de mindenki Lulunak szólít. - Igazából Lullaby hercegnőnek kellene szólítaniuk, de mindegy...
Bemutatom a családomat: Tudjátok az apukánk a munkája miatt nem él velünk, de sajnos erről nem mondhatok többet. Apu testőröket fogadott fel mellém és a húgom, Violet mellé. Violet most lovastáborban van, úgyhogy őt nem tudom bemutatni.
A testőreink négyen vannak. Apa mindenképpen akart lányokat is mellénk, akik nem csak megvédenek, hanem jól el is tudnak velünk beszélgetni és szórakoztatni minket. ^^

 photo 1122 08_zpsf2x9ivyb.jpg
L: Ő, itt Caro. Bocsánat, mutatok egy másik képet:

 photo 1122 08_zpsf2x9ivyb.jpg
L: Szóval, így szokott igazából kinézni. Ő a kedvencem! Reggelit csinál nekünk, segít felöltözni, megcsinálja a hajunkat... egyszóval gondoskodik mindenkiről. Nagyon kedves, olyan, mintha az anyukánk lenne.

 photo 1122 09_zpsp88m1zet.jpg
L: Ő Ren, Caro társa. Nagyon gonosz, utálom! Caro szerelmes belé... gőzöm sincs, mit eszik rajta egy ilyen rendes lány! Neki kéne suliba és oviba vinni minket, amikor Wayne nem ér rá, de nagyon béna sofőr.
R: Most már befoghatnád!
L: Ne beszélj velem így!

 photo 1122 10_zpss8cr5xg9.jpg
L: Hát igen... vele sokat szoktunk veszekedni. A következő Illinois. Ő tartott nekem szexuális felvilágosítást.
I: Hé! Rólam csak ezt tudod mondani?! Csomó más dolgot is csináltam!
L: Ja, igen! Mindig egyből megosztja velem, ha talál valami jó kupont, vagy akciót a ruhaboltokban!
I: És erős és okos is vagyok, azt ne felejtsük el! Ha Ren nem lenne, én lennék itt a legerősebb!

 photo 1122 11_zpsdupg4hhd.jpg
L: Ő pedig Wayne, Illinois pasija. Őt is nagyon kedvelem, mindent megenged nekünk - azért tört el egyszer Violet keze, mindegy, lényegtelen... - és tök jó fej.

 photo 1122 12_zpsfirlgx2g.jpg
L: Hozzá tartozik Letti. Igazából nem tudom, hogy mi közük van egymáshoz, de mindig együtt lógnak. Letti a húgom legjobb barátnője lett, szóval örülök, hogy itt van, mert legalább addig sem engem zaklat Violet.

 photo 1122 13_zpswxaf8pes.jpg
L: Itt van még Alvin, akit kiskorom óta ismerek. A szülei mindig átküldik, hogy nézze meg, jól vagyunk-e, de mindig Wayne-nel és Rennel köt ki az Xbox előtt. Amúgy szeretek vele beszélgetni, jó lenne, ha többször lenne rá lehetőségem.

A háttérből Ren: Most már mehetünk?! Dolgom van!
L: Várjatok már, amíg befejezem!

L: Szóval, szívesen mondanám azt, hogy nagyon szeretem a családomat, még ha ők nem is az igazi családom, de... *suttogva:* egyesek igazán elmehetnének a gecibe!
Caro: Úristen, kitől tanultad ezt a szót?! Lulu, ez nagyon csúnya volt!
L: Tőletek tanultam.

 photo 1122 14_zpsggjx9da6.jpg
L: Végezetül, itt van a családi fotónk.

 photo 1122 15_zpsthjghprd.jpg

 photo 1122 16_zpskmiffaev.jpg
L: És kettő közelebbi, hogy láthassátok milyen aranyos kis hercegnő vagyok. ^^
Letti: *magában:* Jó ég! -.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...