Oldalak

2015. november 20., péntek

Elmélkedés

Régóta vezetem már ezt a blogomat és sok egyéb helyen is fent vannak a BJD-s cuccaim, képeim. Néhol már átválogatva, csak az újak és szépek, néhol a régiekkel együtt. Kicsit szelektáltam megint photobucketen, letöröltem a rajzaimat, így itt sem fognak látszódni. Illetve a "you might also like"-ban nagy szerencsétlenségemre ugyanúgy látszanak piciben, hogy rohadna meg, már bocsánat. xD

Megnéztem itt a régi bejegyzéseket is, találtam egy olyat, hogy plurk (jé, volt ilyen oldal? xD). Google segítségével megtaláltam a felhasználónevemet, érdekes a módon a jelszót is elsőre eltaláltam. Töröltem is magam pofon egyszerű 1 lépésben - alig hittem el, hogy se e-mail megerősítést nem kér, se semmit. Bár nem voltak fent gáz dolgok, de nem szeretem az ilyen kósza accountjaimat. Tök jó, hogy ilyen egyszerűen sikerült magam törölni.

Photobucketen vannak még ilyen nagyon régi, béna képek, nem tudom, hogy mi legyen a sorsuk. Vannak olyan pakkok, amik már itt fent vannak, azokat szerintem fent hagyom, de vannak olyanok, hogy pl. Alvin dobozbontás, amik itt nincsenek, de PB-n ott vannak. A régi blogon, meg DD-n voltak fent gondolom. Feltenni ide nem látom értelmét azoknak a nagyon régieknek. 
Viszont mi legyen azokkal a régiekkel, amik itt kint vannak? Egyrészt szép emlékek és vicces visszatekinteni, hogy milyen voltam "kezdőként" (bár most is lövöm a sötét, homályos, kupis hátteres képeket előszeretettel xD), másrészt meg csak szemétnek érzem az ilyen képeket. :/ Nem beszélve arról a projektemről, miszerint fel akarom tölteni flickr-re és deviantart-ra az összes szép képemet, mindet, amit 2010. óta csináltam és jól sikerült. Ha törölném a gagyikat, akkor lehet, hogy ez megkönnyítené a munkát. Most is van mondjuk két kategóriám a "flickr-re" és a "blogba mehet, de flickr-re nem" csoportok.

Amúgy azt álmodtam, hogy vettem egy Pullipot és most megint elkezdtem nézegetni őket. Olyan szépek, megint akarok egyet. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...