Oldalak

2015. szeptember 11., péntek

Caro lassan összeáll

 photo 0911 10_zpsvgbefndi.jpg

 photo 0911 11_zpszdmgzsct.jpg

Nyáron érkezett meg Caro (MNF Miyu) feje. Ruhája, cipője már volt régóta. A haja is megvan már régóta, csak akartam egy másik árnyalatot, ugyanilyen rózsaszín furt, csak egy leheletnyivel sötétebben. Ez egy MonstroDesigns-os haj és én anno a "bubblegum pinket" (vagy mi volt már a neve) rendeltem meg, csak ezt küldte, ez a "light pink" - nem tudom biztosra, igazából már nem azokat a szín elnevezéseket használja, amit régen. Na, mindegy a lényeg, hogy ő a világosabbat küldte és én írtam is neki még anno, hogy ez nem az, mire azt mondta rá, hogy de ez az. Aztán a napokban láttam, hogy most ismét van nála AZ a rózsaszín, "hand colored pink" néven, ha jól emlékszem. De én meg már rohadtul össze akarom rakni Carot, úgyhogy nem futok több kört és felragasztottam erre a két tincset. :D Amik szintén évek óta várják, hogy fel legyenek használva. A szemét megrendeltem tegnap - az is volt egyébként, csak kisebb méret, mint kellene. Almazöld színű lesz és bele vagyok esve abba a színbe! *_* Úgyhogy már csak a festés hiányzik, plusz egy test. De tudja használni Luluét és Ilét, szóval azzal ráérek. ^^
Szóval, üdv itthon Caro! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...