Oldalak

2014. augusztus 28., csütörtök

Az elmúlt időszak

Nagyon sok minden történt az elmúlt időszakban, többek között költözés miatt nem volt netem, ezért is voltam inaktív. Pedig rengeteg babás képem van már, amit fel szeretnék tenni ide. De akkor nézzük sorban:

Az első fontos dolog, hogy Lulut és Rent elküldtem face-upra. Erről majd később írok, ha lesz valami fejlemény.
A második, lett munkahelyem.
Utána költöztünk el, az augusztus 1.-i hétvégén. Nagyon sok munka volt a költözéssel és még most sincs kész minden de már alakulunk. Ez a lakás félkészen (vagyis félig bebútorozottan) is nagyon szép. ^^
Közben lett új munkahelyem. Júliusban és augusztusban megjártam egy csomó állásinterjút/próbanapot.
Most úgy néz ki, hogy megint munkahelyet váltok.
Már van egy szuper részmunkaidős állásom, amit mindenképpen megtartok vagy az a) vagy a b) munkahely mellett. Egy nőnek varrok itthon, és képzeljétek el, ugyanazt kell csinálni, mint amit anno én is kitaláltam. :D Cuki, muffinos meg mindenféle mintás anyagból varrok tolltartókat, táskákat meg ilyesmiket, most éppen konyharuhát. Így, bár nem a saját vállalkozásomnak, de legalább azt csinálom, amit szeretek. ^^ De mit ad isten, pont amikor varrós munkám van, elromlik a varrógépem. Amióta megvan most romlott el először. De ez nem fog engem visszatartani, holnap kihívom a varrógépszerelőt és megcsináltatom. Ha nem lehet megcsinálni, akkor meg veszek egy újat az utolsó forintjaimból.
A b) munkahelyen ma voltam állásinterjún és 4 emberből kettőnket kiválasztottak, akik mehetnek próbanapra. :) Nagyon örülök neki, hogy én is bent maradtam. Kedden lesz a próbanapom. Bár még nem döntöttem el, hogy maradok a régi munkahelyen (ami családi vállalkozás, azért tehetem meg, hogy így variálok. xD) vagy ha felvesznek, akkor az újat választom-e.

Nagyon zavaros volt az elmúlt időszak, még most sem tudom pontosan, hogy mi lesz. Csak csapongtam és sodródtam az árral, de legalább jó dolgok közt sodródtam.

Amit most szeretnék az az, hogy jussak valamire a face-upokkal, a többi meg majd kialakul magától. Ha az egyik, ha a másik munkahely jön össze, mindkettő jó lesz, mellette csinálom a varrást és lesz pénzem berendezni az új lakást. Előbb-utóbb minden a helyére kerül majd.
Azt kifelejtettem, hogy közben csinálgatom az ékszereket, azzal is haladni akarok majd, feltölteni őket az eladós oldalakra meg ilyenek.

Hogy írjak valami babásat is, leírom, hogy lett végleges karaktere a Siean fejnek, bár végleges neve még nincs. Amikor már kezdtem elengedni és elbúcsúzni tőle, már majdnem megcsináltam a képeit az eladós posztba, akkor kitaláltam neki egy karaktert. Nem tudom, hogy írtam-e már erről... Szóval, kitaláltam, hogy milyen lesz a külseje, de utána még mindig el akartam adni. Aztán ahogy egyre többet gondoltam rá, egyre többször képzeltem el a meglévő babákkal/karakterekkel és elkezdtem nagyon ragaszkodni hozzá. A BJD-k tényleg bevonzzák egymást, vannak babák, akik önmagukban nem tudnak kiteljesedni, csak ha épít az ember köré egy csapatot. Nos, őt a meglévő csapatba illesztettem bele és most már égek a vágytól, hogy megvalósítsam és befejezzem. ^^ Neki is kell majd face-up, új, mert a mostani az nem illik az új karakteréhez. Én vért fogok izzadni, mire mindhármunknak (Lulu, Ren, Siean) meg lesz a festése. Már most a sírás kerülget, ha a face-upokra gondolok vagy meglátok valahol egy festős wip képet. Na, de erről majd később, mert nem akarok mérgesen olyanokat írni, amit később megbánok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...