Oldalak

2014. június 30., hétfő

Milyen érzelem lenne a babád? - játék

A Facebook-os csoportban is volt róla szó, és most Yumi is írt róla, tőle vettem az ötletet. :D

Ha a babád egy érzelem lenne...

Nem egy alkalommal olvastam már, hogy valaki úgy jellemezte a babáját, mint önmaga egy darabját ami egy bizonyos érzelemhez, jelzőhöz kötődik. Vajon milyen érzelem "szülhet" egy babát?!
Ha a babád egy szimpla jelző volna, mi lenne az /saját magad jellemzésének egy darabja, vagy a babáé amit feléd sugároz/

Bár nekem nehéz csak egy kifejezéssel jellemezni a babáimat, azért megpróbálom:

Alvin: függetlenség
Letuchaia: szabadság
Wayne: fejlődés (ez érzés egyáltalán? :D)
Illinois: tökéletesség
Lulu: gondtalanság
Ren: fájdalom

Nézzük az érzelmeket, amiket tudok kötni magamhoz és a babáimhoz:

Alvin: függetlenség
Alvin karaktere leginkább olyan érzésekből született, hogy szeretek néha álmodozni és elvágyódni egy másik világba. Mondjuk a XIX. századba, a gyönyörű épületek és fodros, díszes ruhák korába. Bár inkább a függetlenséget választottam neki jelzőnek, mint az álmodozást. Én is vágyom az (anyagi) függetlenségre, Alvinra pedig szerintem ez a tulajdonság a legjellemzőbb, a minden értelemben vett függetlenség.

Letuchaia: szabadság
Szabadság, a következmények és felelősség nélküli gondtalan játék. Ezeket az érzelmeket tudom kötni Letuchaia-hoz.

Wayne: fejlődés
Fejlődés, tanulás a saját hibákból, örökös küzdelem.

Illinois: tökéletesség
Illinois nem saját érzelemből született, és nem is azt jelképezi ami lenni szeretnék. Ő a "baba" baba, aki számomra tökéletes. Én úgy vagyok vele, hogy az embereknek vannak hibáik, de a babák azért babák, hogy örökre tökéletesek legyenek. ^^

Lulu: gondtalanság
Lulu viszont részben saját vágyakból született, lévén, hogy én is szeretnék sok lolita ruhát, mindenféle jó cuccot és gondtalan anyagi helyzetet, ezáltal gondtalan életet.

Ren: fájdalom
Fájdalom, düh, megaláztatás. Rent az az érzés szülte, hogy akármilyen rossz is, az utolsó csepp vérünkig harcolni kell tovább. Amikor rossz kedvem van, mindig az ő sztorijára gondolok és megnyugszom, hogy "van akinek sokkal rosszabb".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...