Oldalak

2014. május 27., kedd

Babaeladás és kötődés a babákhoz

A facebook csoportban felmerült egy érdekes téma a baba eladásról és a kötődésről. Bemásolom ide is amit írtam erről, mert jó lesz majd később visszaolvasni. ^^

Szerintem nem rossz ember az aki elad babát. Mert elvégre nem élő emberek vagy állatok, akármennyire is a szívünkhöz vannak nőve. Én ezért is szoktam azzal a módszerrel dönteni, hogy eladjak-e egy babát vagy ne, hogy: Átgondolom, hogy mennyire érdekelne, hogy mi lesz a sorsa a következő tulajnál? Zavarna-e ha valaki más kinézetet, más karaktert adna neki? És amíg az a válasz, hogy igen, és nem tudnám elviselni, hogy valaki megváltoztatja, addig nem adom el. Amikor viszont már nem érdekelne, hogy a következő tulaj mit csinál vele, akkor eladom.
Egyébként nálam tök vegyes a kötődés a babáimhoz. De azthiszem akkor a legerősebb, ha részletes karaktere van és a baba is álombaba. Sorban nézve: 
Alvinnak a moldját imádom, de részletes karaktere még ennyi idő után sem lett. De ettől függetlenül kötődöm hozzá.
Letuchaia kb. egy évig volt csak egy festetlen fej minden nélkül, mert nem tudtam, hogy mit akarok vele kezdeni. Tetszett amikor megvettem, de nem volt rá egyből elsöprő karakterötletem. Utána szépen lassan kialakult a mostani karaktere és már nem csak a babához kötődtem hanem a karakterhez is. Ez a kötődés is erős maradt.
Wayne: Neki más karaktert volt tervben, amikor megrendeltem, de időközben megváltozott. De ez a váltás jót tett neki és az egész babacsaládomnak is, mert hozzá kapcsolódnak a többiek sztori szerint.
Il: Ő volt az első babám, akinek előbb volt karaktere, mint maga a baba. Bár az elején az ő karakterébe túl sok mindent akartam belesűríteni, de most már kiismertem és letisztult.
Lulu: Az ő karaktere is régóta létezett, ilyen-olyan formában és ez a tökéletes mold hozzá, tehát nála is nagy a kötődés.
Siean: Az ő moldjába bele vagyok zúgva még most is, de a karakter, amit akartam neki, nem illik hozzá. Új karaktert még nem igazán találtam, de próbálkozom. xD És mivel nincs karaktere, folyton azt érzem nála, hogy kilóg a sorból és megfordult a fejemben az eladás. De még küzdünk egymással. xD
Ren: Hát a MNF Elf Shiwoo-ra évek óta áhítoztam, és régóta ki is van rá találva a karakter. Tehát itt mind a kettő nagy szerelem. Igaz, hogy még csak egy fej, és nincs csak egy szeme, de majdhogynem ő van a legtöbbet elöl és őt "babusgatom" a legtöbbet, pedig vannak kész babáim is. Lassan kezd nálam kialakulni egy hierarchia, ami szerint Ren a kedvenc, a második pedig Illinois. Pedig próbálom meggyőzni magam, hogy minden babámat egyformán szeretem, de ők ketten karakterileg és babailag is a kedvenceim. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...