Oldalak

2014. április 30., szerda

Rpc, rajz

Na, hát elkezdtem gyakorolni a digitális rajzolást, bár egérrel eléggé szerencsétlenkedés csak. xD


Ez még egy régi (csak most megtaláltam), rpc, vagyis átszínezés-szerűség... Nem vagyok rá büszke, de itt a helye, hogy majd ha fejlődök, megnézhessem, hogy honnan indultam. :D xD
 photo rencarocomplete_zpsa11dbf5d.png

Ez pedig a rajz... Egy dagadt, fogyatékos, fáraó Caro. x'D (Amúgy az ott az utolsó változaton két hajtincs lenne.) Most így elnézegetem őket, aztán majd egy hét múlva fogok szörnyülködni, hogy én ezeket miért raktam fel a netre. xD ^^"
 photo caro1_zps98ecc1f6.png

Egyébként azon gondolkoztam, hogy szülinapom alkalmából beszerzek majd egy digitális rajztáblát, csak közben felnéztem Dollmore-ra és kinéztem 6 millió babaruhát... Rennek akarok majd venni párat, bár a teste még sehol sincs. De majd Lulu kölcsönadja vagy nemtudom. xD Apropó Lulunak sikerült végre szemet vennem, pont olyat, amilyet elképzeltem. *.* Olyan jó, hogy még egy lépéssel közelebb kerültem ahhoz, hogy összeálljon. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...