Oldalak

2014. február 28., péntek

Pullip Rozen Maiden Shinku

Amióta megvan Ren feje, nem megyek fel babás oldalakra, se marketplace-re. (Na, jó ebay-en is voltam már azóta baba ügyben, és megnéztem Alice's-nél a B&G babákat...) Szóval, akkor úgy mondom, hogy igyekszem elkerülni a babás és az olyan oldalakat, ahol vásárolni lehet. xD Tegnap kaptam egy e-mailt, hogy aktuális-e még az eladó Pullipos hirdetésem. Erről egyből eszembe jutott, hogy rég jártam már Pullip Style-on, így hát felnéztem. És mi fogadott? Újra kiadják Shinkut! *.* 2006-ban, 8 éve volt kiadva először, utána kiadtak egy Kun Kun verziót 2008-ban, és most jön majd áprilisban megint. A 2006-os Shinkuk ára BJD árban mozog, bár pár felbontottat (és hiányosat) lehet kapni néha elfogadható áron. De tény, hogy Pullip Style-ról a legolcsóbb, ráadásul így nincs a licitálással való izgalom, stb. Én jobban szeretek közvetlenül az oldalról vásárolni babákat, mert tudom, hogy több időm van összegyűjteni a pénzt és nem vihetik el előlem. Most van a pre-order, ha sikerül március végére összegyűjtenem rá a pénzt, akkor megveszem. ^^ Reménykedem abban is, hogyha áprilisban in-stock lesz, akkor még lehet majd utána is rendelni.
Shinku a tökéletes Pullip számomra, nem véletlen, hogy eddig nem fogott meg úgy istenigazából egyik sem. Ráadásul ő a kedvenc női anime szereplőm, nagyon örülök, hogy megint kiadták. ^^


BJD téren amúgy annyi hír van csak, hogy próbálom megtalálni Szabina (Siean) stílusát és tervezgetem, hogy miket fogok venni Rennek és Lulunak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...