Oldalak

2013. január 4., péntek

Vásárolgatás

Úgy döntöttem, hogy ebben az évben spórolni fogok (nem mintha eddig nem csináltam volna), hogy... legyen pénzem megvenni a szükséges dolgokat. xD Amióta albérletben lakok, egyre nagyobb késztetést érzek, hogy minden berendezési tárgyam a saját ízlésemet tükrözze. Azzal kezdtem az egészet, hogy írtam egy listát, hogy miket szeretnék majd. Nos, egész jól haladok a listán szereplő dolgoknak a megvásárlásával. Bár a világ összes pénze se lenne elég, hogy mindent megvegyek, amit szeretnék, de a legszükségesebbekkel már haladgatok. Új ruháknak is nagyobb szükségét érzem, mint eddig. Talán azért, mert mostmár nem gyűjtök olyan gőzerővel babára. Mondjuk ennyi erővel félre is tehetném az összes pénzt. Próbáltam, de nem vált be, mert akkor meg elmegy élelmiszerre meg észrevétlenül tűnik el. xD Úgyhogy akkor inkább elköltöm olyanra, ami maradandó.


Szóval elsőként jöjjenek a babás dolgok, ami 1 db bugyit jelent.
Namiren képe
Ilnek vettem, mert már régóta szeretnék neki. ^^ Tökre zavar a lánybabáimnál, hogyha szoknya van rajtuk, de nincs alatta bugyi. Lettinek mondjuk a ruhái/szoknyái többsége alá nem fér fel a bugyi, de reménykedek, hogy Il tudja majd használni.

Akkor a nem babás dolgok:

Annyira király vagy! 2. manga
Nagyon-nagyon régóta szeretném már.

Téli cipő
Eredetileg Ebayről rendeltem volna egy kék bakancsot, de a rendelés előtt szembesültem vele, hogy nem szállítanak Mo.-ra. Ennek tetejébe még az Ebay jelszavamat is elfelejtettem. Úgyhogy egy vaterás cipő lett végül. "Recast" Converse, de ennyi pénzért nem is várok többet. Amúgy nem vagyok egy elvetemült Converse fan, ha lenne pénzem ezt az Adidas-t venném meg inkább. ->
Ennek az eredetijéért nem sajnálnám a pénzt. Na, de majd esetleg jövőre. xD

Vettem még bugyit meg pizsamát, ezeket nem online, úgyhogy nincs róluk kép, na meg nem is olyan extrák. Ezenkívül egy ágyneműt is, ami teljesen feldobja a szobámat, meg a hangulatomat is, ha ránézek. ^^ (Erről majd lehet, hogy hozok képet, mert annyira bele vagyok esve. xD)

Hmm, lehet, hogy nyitnom kéne egy ruhás, vásárlós, lolis blogot (a lolita ruhákról -konkrétan egyről- is megfogalmazódott már bennem egy bejegyzés. *___*)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...