Oldalak

2012. július 4., szerda

Alakulunk :)

A napokban megérkezett Illinois szeme, úgyhogy mostmár teljesen "in character", már csak a festés van hátra. ^^ Hoztam is róla néhány képet:

Photobucket

Photobucket

Photobucket
A bounty szemek. <3

Photobucket
Itt kicsit megmanipuláltam a képszerkesztővel, de élőben is nagyon ragyog. ^^ (Úgy, mint az előző képen.)

Photobucket
Játék a ps-sel rovatunk következik. :D Itt a szeme fehérjét is megszerkesztettem. Szerintem jóval másabb, és sokat tud dobni az összhangon egy ilyen. (Ha jól van megcsinálva és nem összebarmolva, mint ahogy én csináltam. x'D)

Photobucket
Face-up próba 1. Ilyen NEM lesz. :)

Photobucket
Face-up ver.2. Hmm.... *__* Szempillákat meg ilyesmit nem volt kedvem rajzolni, úgyhogy ezek csak ilyen nagyon kb. képek.

Photobucket
Bónusz! Aki rájön, hogy mi az eltérés ezen a képen, az kap egy... nem tudom mit. :D ^^"

2 megjegyzés:

  1. Az eltérés: nincsenek torzók! :D Hol a nemtommim? *-*
    Nem mellesleg még mindig gyönyörű a lányka, és remélem mihamarabb találsz neki faceup művészt. ^^

    VálaszTörlés
  2. Nyertél! :D Kapsz Illinoistól egy virtuális vállveregetést, ha az megfelel. :D :D
    Köszönöm! Azóta sikerült találnom (moniee) és már vissza is ért a face-upról, szóval mostmár teljes. <3 *__* Hamarosan jönnek róla majd a képek.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...