Oldalak

2012. július 18., szerda

30 napos BJD kihívás - 3. Tíz dolog, amit nem szeretsz a BJD hobbiban

1. A lánytársaságokban előforduló hisztiket, felesleges vitákat, áskálódásokat. Azt, hogyha valaki összeveszik valakivel, akkor jön a "te se szólj hozzá, mert én rosszban vagyok vele" típusú dolog. Persze ilyen konkrétan nem történt, de akkor sem szeretem, hogy felesleges dolgokat fújnak fel néha.
2. A dollárárfolyamot és hogy diák vagyok, akinek sosincs elég pénze.
3. A postázást. Főleg, ha pénteken adják fel belföldről (azért elsőbbségivel -.-), hogy még véletlen se tudjon ideérni az adott héten.
4. A "piszkálódást". Miért ilyen laza? Úristen de laza! Rosszul áll a szeme! és társaik... velem még nem történt szerencsére ilyen, de már az is eléggé bánt, hogyha valaki másnak mondják ezeket. Leginkább a nagy talikon jellemző. Nem értem, hogy másnak miért baj az, ha valakinek laza a babája vagy nem úgy áll pl. a szeme? Mindenkinek joga van eldönteni, hogy hogyan tartja a babáját és ha neki úgy tetszik, akkor ámen. Van, hogy nálam is kiveri vmi a biztosítékot, mégsem szólok, mert nem akarok senkit megbántani.
5. Hogy az MSD (vagy akármelyik másik) nem egy standard méret és azon belül is filózni kell, hogy ugyan melyik lesz jó.
6. Azt, hogy nincs megállás. ^^"
7. Felárazott cuccokat. Pl. 1000 forintos anyagköltségből kihozott, 100 vagy több dolláros ruhákat.
8. Hogy általában elítélik az emberek és, hogy nem beszélhetek róla akárkinek.
9. Hogy minden angolul van. Bár már jobb vagyok, mint mondjuk 1-2 éve.
10. A cross-dressinget, hogyha a tulaj kikéri magának, hogy az ő babája igenis fiú és ne nézzék lánynak.

Egyébként szerintem mindjárt felrakom a meme többi részét is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...