Oldalak

2012. június 17., vasárnap

Omakes~


Photobucket
Omakes, avagy extrák. Mivel amíg nincs meg Illinois face-upja, addig nem nagyon akarTAM mutogatni, de annyi (szerintem) jó képet csináltam már róla, hogy muszáj megmutatnom. Mivel nem saját haja/szeme stb.-je van, ezért csak ilyen kis extraként. :) Ja, és imádom kopaszon "tárolni" a kicsikémet. A Leeke göndör haj amúgy is "ünneplős" és a rendszeres használatban nagyon kócolódott. A Waynes, kopasz képeken elég furin néz ki. Az a kék cyborg szem amúgy élőben teljesen más, de képeken egész jól néz ki. :) Mondjuk nem kopaszon és ezzel a szemmel kellett volna fényképeznem egy tök "babás" babát egy viszonylag realisztikus mellett, dehát... x'D Majd megismételjük ezt a képet mindennel együtt is, mert Wayne póza tökre tetszik ott nekem, a 2. mozaikos képen, az alsó sor 2.-on. Azért sikerült jó kép is, amit ide raktam be oldalra, itt ugye nem látszik, hogy face-up nélkül van Il. A másik kedvencemet is berakom ide, bár ez benne van a mozaikosokban is. Ja, és ezeken a képeken lehet látni Wayne új ruháit is, amiket ma varrtam. Van róla külön fotósorozat is... Aminek úgy indultam neki, hogy egy kép a ruháról és kész, de helyette lett belőle gy cigis fotósorozat, amit akár fotósztorinak is megcsinálhatnék - valami monológgal. A monológról jut eszembe, hogy nekem tételeket kellene tanulni, dehát ma már tanultam, meg kinek van ereje sok száz oldalt elolvasni? -.- Egyébként csináltam deviantartot is, de itt a blogban úgyis fent lesz minden, ott nincs sok újdonság, csak egy úgymond válogatás az itteni dolgokból. http://custombishies.deviantart.com/ Hát, azt hiszem ennyit akartam írni. Vannak még régebbről Clios képeim, na meg a mai Waynesek, majd hozom őket, ha lesz időm. :3

Képek itt->


Photobucket

Photobucket

Eredeti méret a képekre kattintva ->

Photobucket

Photobucket

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...