Oldalak

2012. június 5., kedd

Illinois haja

Megrendeltem Il haját. :3 Végül nem a MonstroDesing-os comission wig lett, mert rájöttem, hogy 5 babából elég, ha 3-nak van fur haja. xD Úgyhogy nagy erőkkel nekiláttam a keresésnek és találtam is. :) Ebayen. Az Ebay egy mennyország, ott tényleg van minden. *_* Ráadásul ugyanazt a hajat találtam meg, amit Crobidoll árul 27$-ért + szállítás, csak én ~22$-ért vettem, ingyenes szállítással. ^^ Így még hamarabb is meg fog jönni, mintha közös rendeléssel szenvednék a Crobival. Képet majd ha meg lesz, akkor sajátot rakok be róla. :) Bár fb-n, a babás csoportban már lelőttem. xD Ettől függetlenül meg fogja MAJD, nagyon majd, kapni a Monstro-s sötétbarna-szőke hajat is, amit még régebben mutattam.
Jajj, és tisztára rákattantam az Ebay-re. Találtam Hello Kittys kis fityegőket, 50 db-ot(!) 500 Ft-ért. *Q* De nem akarom herdálni a pénzt, meg különben is megfogadtam, hogy kidobom az olyan dolgaimat amiket semmire nem lehet használni, szóval nem kéne "bevásárolnom" semmire sem használható kis csecsebecsékből... Az a baj, hogy a mostani dolgaimat sem tudom eladni vaterán, pedig ha eladnám, akkor vennék helyettük újabb használhatatlan, felesleges kis izéket. xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...