Oldalak

2012. június 10., vasárnap

30 napos BJD kihívás

30 napos BJD kihívás, a 30 napos lolita kihívás mintájára. :) Kicsit átalakítottam, a teljes listát berakom, amint elkészülök vele.

Lista:
1. A BJD világ a te szemeddel - írj tíz gondolatot!
2. Tíz dolog, amit szeretsz a BJD hobbiban
3. Tíz dolog, amit nem szeretsz a BJD hobbiban
4. Tíz különböző babacég, amiket nagyon szeretsz.
5. Tíz tétel a wishlisteden (nem feltétlenül babás dolgok!)
6. Tíz dolog, ami nélkül egy babatulajdonos/baba nem élhet :)
7. Tíz személy/dolog, aki/ami hatással van a babáid stílusára
8. Tíz dal, amely a babázásra emlékeztet
9. Tíz dolog, amit sosem tennél meg a babáddal/amikor babával vagy
10. Mit tartasz a babatáskádban?
11. Miből áll nálad a babázás?
12. Hogyan viszonyultál a babákhoz a BJD-k előtt?
13. Egy kép a kedvenc babához kapcsolódó dolgodról (ruha, wig, baba, miniatűr stb.)
14. Egy kép az álombabádról
15. Az utolsó dolog, amit a babá(i)dnak vettél
16. Egy mai fotó
17. Amire mindennél jobban vágsz
18. Kedvenc BJD-s fotód
19. Hol tartod a babá(i)dat?
20. Egy tulaj vagy baba, akivel szívesen találkoznál
... hamarosan folytatódik

Illusztrációval vagy anélkül. Remélem lesznek még akik játszani fognak. ^^

2 megjegyzés:

  1. Szia!:3

    Én mind a kettőnek nekiállok, követve a példádat (annyira ragadnak rám az ilyenek, és tiszta beteges, hogy élvezem őket xx,D), tehát gondoltam azért szólok, hogy jól "meglopkodtalak":,D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ennek én csak örülök. :D Én is nagyon szeretem ezeket töltögetni, meg olvasgatni mások válaszait. ^^

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...