Oldalak

2011. október 9., vasárnap

MonstroDesigns wigek és dilemmák

Jajj én úgy beleszerettem ezekbe a hajakba!


Először is itt van ez. Bár nincs tervben olyan karakterem akinek ilyen haja lenne, de Alvinnak simán el tudnám képzelni, mint egy másik haját.


Aztán a második: a régóta vadászott rózsaszín-babakék haj. Bár nem fur wigben kerestem, de akkor is in love ez a haj.


A harmadik pedig amivel szerelembe estem, az ez. Tökéletes lenne az egyik karakteremnek. Sőt, ahogy megláttam ezt elkezdett még jobban körvonalazódni ez a karakter...

Az meg hagyján, hogy az összes modell minifee meg littlefee, magyarul Fairyland... T_T És megint kísértésbe estem, hogy legyen még egy MNF lányom. Minifee testtel! Mert én erről a testről már nem birok lemondani. Viszont akkor megint borul Violet meg Letti test is(?) és nem lesz szőke édes kislány a csapatban. Bár már itt van Zoil az én tipikus és annyit emlegetett szőke haj-kék szem örök ideálomnak. Csak kéne neki egy normális wig. No meg végülis Lettiből is csinálhatnék ilyen szőke-kék karaktert, csak akkor meg le kell mondanom a fekete haj-nagyon világos kék szem ideálomról. ^^" Ajj, nekem a világ összes pénze nem lenne elég. És így is úgy volt, hogy L. teste meg V. után szünet és nem lesz több. De most itt van megint 3 terv: Violet (LTF girl), MNF girl meg SD Sharics.

Amúgy a MonstroDesigns oldala itt érhető el: http://www.etsy.com/people/MonstroDesigns?ref=ls_profile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...