Oldalak

2011. június 20., hétfő

Az első pullipom - "CeeCee"

Ez is megtörtént. :D Ma kifizettem életem első pullipját. Régóta szimpatizálok ezekkel a babákkal is. Egy lánytól vettem másodkézből. Ő egy japán lány, aki sérült vagy kicsit hibás pullipokat vesz és javít fel. :) Ez olyan szép dolog. A babák drága Volks festékekkel vannak kifestve és olyan hajat meg szemet választhatsz mellé amilyet akarsz. A pullipstyle.com-os babákkal az volt a bajom, hogy nem volt szőke hajú-kék szemű... :S Kivéve Aquel-t, de ő most nem kapható. Márpedig nekem mindenáron az európai ideál szőke lány kell. xD Jóval olcsóbban jöttem ki így, sőt így még tudtam hozzá venni egy ruhát, bugyogót + Olinnak egy hajat. xD Képet most nem rakok fel, majd ha itthon lesz, pedig nagyon cuki, én minden nap megnézem. De majd lesz róla sok. Bár soká fog megérkezni... T_T Amúgy azért emlegetem CeeCee-ként, mert a lány ezt a nevet adta neki. Én majd átnevezem.

Amúgy még akit biztosan szeretnék pullipok közül az bloody red hood. De csak augusztus végén jön ki, így még van időm megrendelni.

És biztos terv még a romantic Alice stock-ja, vagyis ruhái és kiegészítői. Maga a baba a barna szeme + rövid frufruja miatt nem tetszik, de a ruha az in love.

A legújabb fellángolás pedig snow Miku. *___*


3 megjegyzés:

  1. Jajj, gratulálok!! :) Remélem azért hamarabb ideér, mint gondolod, és végre megmutatod, én már nagyon kíváncsi vagyok rá! A teste még eredeti lesz?

    Az én babám is Pullipstyle-ról van, és pont a hétvégén mutogattam anyámnak, hogy milyen szép babák jönnek majd ki ebben az évben. (előre felkészítem egy esetleges újabb családbővítésre, hehe..)
    Suiseisekinek még én is úgy indultam neki, hogy alapból tetszik, és hogy biztos nem akarok majd rajta változtatni. (az Obitsu testet leszámítva.)
    Aztán kiderült, hogy a haja nagyon rossz minőségű műanyagból van, minden képen fénylik, hamar kócolódik és mivel göndör fésülhetetlen, ráadásul még hibásan is volt feltekerve.

    Így tényleg jól jártál, főleg, hogy tudtál mellé plusz dolgokat is venni, és nem kell mindenért plusz postaköltséget fizetni.
    (Aquel a Sold Out Pullipok közé került Pullipstyleon, szóval valószínűleg már nem is lesz kapható.)

    VálaszTörlés
  2. Megkérdezhetem a japán lány hogy érhető el ? Most lett megrendelve a kék hajú vokalista csaj az a Miku , nem ? ...vagy lehet, hogy a fehér hajú párja az ?

    VálaszTörlés
  3. En: Ma kaptam meg a lánytól a csomagkövető számot, remélem most már minél hamarabb itt lesz. ^^ A teste type 3 lesz. Szeretnék obitsu testet neki, mert tudom, hogy az nagyon jól pózol. Csak azt nem tudom, hogy melyik szín lenne jó, meg hogy egyáltalán jó-e valamelyik, mert kicsit sárgult babáról van szó.

    A pullip hajakról hallottam, hogy nem valami jó minőségűek. :/ Amit én kapok CeeCee-hez az nem tudom, hogy eredetileg pullip haj-e vagy máshonnan van, de remélem jó minőségű lesz.

    Kár, hogy Aquel végleg sold out lett, azért lehet, hogy valamikor beneveztem volna rá.

    martimez: Persze, itt vannak az éppen eladó babái: http://ladyareia.livejournal.com/304504.html?view=1017208#t1017208 az oldal alján pedig az e-mail címe, én ott írtam neki. Amúgy van egy nagyon jó oldal ahol vannak eladó pullipok (használtak vagy ruha nélküliek is olcsón): http://pullip-sales.livejournal.com/
    "Most lett megrendelve a kék hajú vokalista csaj az a Miku , nem ? ...vagy lehet, hogy a fehér hajú párja az ? " Ezt nem igazán értem, de igen, Miku a kék hajó lány a fehéres hajú pedig Snow Miku. Tulajdonképpen mindkettő ugyanaz, egy japán zeneprogram karaktere, csak más "kiadás".

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...