Oldalak

2011. május 4., szerda

Letti teste és egy kis helyzetjelentés

Egyre inkább megint beleszeretek a tinykbe, hála a Dolldreams-en lévő tiniáradatnak. xD Így Letti teste elkezdte mozgatni a fantáziámat, pontosabban maga a karaktere. Most megint azon vagyok, hogy előbb jöjjön haza az a test, utána pedig jó sokáig senki, hanem a meglévő 4 babámmal fogok még többet foglalkozni. Kicsit bajban vagyok, mert szőke hajat és kék szemet tervezek neki, de viszont ő egy vámpír. Szőke hajú és piros szemű vámpírt láttam már (Dance in the vampire bund - Mina), de kék szeműt még nem. ^^" Márpedig az én lányomnak ez a párosítás kell! Hiába próbáltam erőltetni más stílusokat, nem ment. Amúgy ma délután volt suli, így reggel varrtam egy pólót Clionak, este meg egy ruhát. :D A pólók már egész jól mennek, egyre több gyakorlatom lesz a varrásban, viszont a ruhával -főleg a pántokkal- volt egy kis gond. No sebaj, majd belejövök. Lettinek majd egy piros ruhát szeretnék először, csak nem tudom, hogy piros pamut anyagból mi lenne jó...

Jaj és a lényeg, amiért írni akartam: Cherishnél van két test. New body és slim body. A slim body-ra jók a blythe és momoko ruhák, a másik pedig az a tipikus tiny bjd méret (én elneveztem dagadt bodynak XD). Valószínű a "dagadt" lesz, mert egy kislányt nemtudok elképzelni vékonynak és ha arra gondolok, hogy yosd méret, akkor mindig a többiek lába alatt botorkáló kis telt kislány/fiú jut eszembe. ^^

2 megjegyzés:

  1. Én is kíváncsi vagyok milyen lesz Letti egyben! Amíg nem mondtad nekem például eszembe sem jutott, hogy vámpír körökben nem túl gyakori a kék szem. És ha már ez az egész úgyis a fantáziáról szól, mért ne lehetne ő az első? :)

    VálaszTörlés
  2. A kék szem az elég gyakori, a céges képeken is kékkel volt. :) Csak így együtt a szőke hajjal nem túl vámpíros, de azóta már találtam ilyen külsejű vámpír babát, úgyhogy megnyugodtam, hogy mégse olyan elképzelhetetlen. És igaz, a saját fantáziánkra kell bízni, nem a megszokásra. (Bár még azóta se tudtam eldönteni, hogy milyen legyen. ^^")

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...